Usługi SEO – wybieraj doświadczone agencje

Przedsiębiorstwa oraz właściciele witryn internetowych, którzy chcą wyświetlać się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania, mogą to uzyskać na co najmniej 3 sposoby. Pierwszy – najbardziej wadliwy – to próbowanie starań osobiście. Nie mając kwalifikacji w kwestii SEO i nie monitorując codziennie informacji o modyfikacjach w algorytmie Google, ciężko postępować dobrze i – co najistotniejsze […]

Google podpowiada, jakie są cechy dobrej firmy SEO

Jeśli posiadasz swój biznes i zakładasz dla niego stronę www, niewątpliwie po czasie myślisz nad tym, jakie działania podjąć, żeby była ona widoczna pierwszej stronie wyników wyszukiwania. To oczywiste wszak, iż współcześnie obecność w internecie jest jednym z podłoży sukcesu, ponieważ to właśnie stąd szereg klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak […]

Jak użyć PBN do zwiększenia widoczności strony?

Aby odbiorca dostrzegł twój biznes musisz nie tylko mieć firmową stronę www, lecz również zatroszczyć się o jej pojawianie się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania. Do tego istotna jest zawartość strony i to czy systematycznie pojawiają się na niej nowe rzetelne i pomocne dla odbiorcy treści. Ale nie wolno także zaniedbywać tzw. link buildingu, […]

semKRK#19 BIG – relacja z konferencji

15 czerwca 2022 roku odbyła się konferencja 19. już edycji semKRK. W tym roku miłośnicy świata SEM, SEO i marketingu internetowego spotkali się w Starej Zajezdni w Krakowie. Kogo mogliśmy spotkać i o czym posłuchać? Zobacz, co wydarzyło się na semKRK#19. Co ciekawego w branży SEO? Co się stało po najnowszej aktualizacji Google? Jakie wnioski […]

User Generated Content – co to jest i jak skutecznie wykorzystać go w strategii?

User Generated Content to treści na temat Twojej marki, które konsumenci tworzą w internecie. Z jednej strony świetnie, bo klienci sami piszą o firmie. Z drugiej strony, nie masz nad tym procesem żadnej kontroli. Sprawdź, czy User Generated Content warto wykorzystać w strategii content marketingowej. Opinie a proces zakupowy Opiniami kierujemy się na każdym kroku […]

Usługi dla firm – optymalizacja strony i sklepu internetowego

Wydałeś krocie na nową stronę internetową, zaś ta nie zachęca nowych kontrahentów? Jest świetnie zaprogramowana i wyposażona w najnowsze technologie, ale klientów w ogóle nie jest więcej? Licznik odwiedzin nie rusza się pomimo intensywnych działań? Prawdopodobnie przyczyna tkwi w niskiej zauważalności w sieci. Klienci zazwyczaj korzystają z wyszukiwarek – każdy biznesmen powinien zatem zatroszczyć się […]

Pozycjonowanie wizytówki Google Moja Firma (w mapach Google) – porady optymalizacyjne

Wizytówka w Google Moja Firma może nam pomóc w pozyskiwaniu nowych klientów. Odpowiednio zoptymalizowana ułatwi użytkownikom skontaktowanie się z firmą oraz wyświetli im aktualną ofertę. W artykule skupimy się na tym, co warto zrobić, aby wizytówka osiągała jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania. Dlaczego warto posiadać wizytówkę? Profil w Google Moja Firma pozwala potencjalnym klientom […]

Czy warto dodać panoramę sferyczną do profilu firmy na Facebooku?

Zdjęcia 360 stopni to nadzwyczaj popularna i nowoczesna metoda przedstawiania pomieszczeń firm czy lokali gastronomicznych. Głównie widzimy je wędrując po Google Street View lub wizytówkach Google Moja Firma, ale również natrafiamy na nie na największym serwisie społecznościowym – na Facebooku. Umożliwia on zamieszczanie na tablicy firmy takiego sferycznego zdjęcia. Jak więc możesz wykorzystać zdjęcia 360 […]

Research słów kluczowych dla e-commerce. Jak dobrać frazy do pozycjonowania sklepu internetowego?

Przygotowując strategię pozycjonowania sklepu internetowego, szczególną uwagę należy zwrócić na research słów kluczowych. Wielu właścicieli e-commerce’ów zadaje sobie pytanie, jak dobrać słowa kluczowe dla sklepu internetowego: czy skupić się na frazach brandowych, generycznych, a może na frazach długiego ogona? Sprawdź, jakie rodzaje fraz warto wykorzystać w pozycjonowaniu sklepów internetowych i które wygenerują wartościowy ruch w […]

Co to jest content marketing? Przykłady działań contentowych i ich cel

Poradniki, ebooki, podcasty, webinary i inne bezpłatne materiały – z pewnością trafiasz na nie regularnie i może nawet zastanawiasz się, dlaczego firmom opłaca się inwestować w ich tworzenie. To przykłady działań content marketingowych, o których więcej dowiesz się z tego artykułu. Content – co to znaczy? Content w języku angielskim oznacza treść, zawartość. W cyfrowym […]