Czy warto skorzystać z usług agencji marketingowej?

Czy warto skorzystać z usług agencji marketingowej?

Skieruj się w to miejsce, aby skorzystać z pomocy specjalistów z agencji PR Kraków.

Działania marketingowe winny stanowić ważny element kreowania rozpoznawalności marki niezależnie od tego czy zajmujemy się świadczeniem usług, produkcją czy dystrybucją. Większe przedsiębiorstwa oraz spółki mają środki finansowe na utworzenie i utrzymanie własnych wydziałów ds. reklamy, natomiast małe firmy, które sporadycznie decydują się na akcje promocyjne, najczęściej szukają pomocy u zewnętrznych agencji marketingowych.

Agencja marketingowa zapewnia kompleksowe usługi

Agencja reklamowa to zespół twórczych specjalistów z ogromnym doświadczeniem, posiadających szereg kwalifikacji z zakresu marketingu. Dzięki współpracy z profesjonalistami doskonale orientującymi się zarówno w obszarze tradycyjnej komunikacji medialnej, kampanii reklamowych w sieci (kanały social media, filmy i animacje viralowe), jak i grafiki (także przygotowanie do druku), agencja marketingowa jest w stanie zapewnić klientom całościową obsługę. Nowe marki mogą zlecić opracowanie kompletnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą znaku i szablonami akcydensów (wizytówki, papier firmowy czy obwoluty), a te które posiadają już własne logo mają pewność, że będzie ono poprawnie zastosowane w trakcie projektowania materiałów reklamowych – kalendarzy, billboardów, folderów czy stoisk targowych. Agencja reklamowa przygotuje również przyciągające, unikalne wpisy na stronę internetową zleceniodawcy oraz opracuje strategię komunikacji z klientami poprzez najpopularniejsze media społecznościowe, takie jak Twitter, Facebook i Instagram.

Do których firm adresowana jest oferta agencji reklamowej?

Usługi świadczone przez agencje reklamowe kierowane są w głównej mierze do podmiotów, które nie posiadają swojego działu promocji. Jednak nie oznacza to, że to wyłączny model współpracy. Praca agencji w wielu przypadkach polega na udzieleniu wsparcia istniejącemu już w firmie zespołowi zajmującemu się promocją. Przykładowo, jeśli nie ma on doświadczenia w organizacji konferencji, targów czy spotkań z klientami wymagających zazwyczaj drobiazgowego planowania, takie obowiązki może wykonać agencja marketingowa. Może ona także posłużyć za narzędzie wspierające budowę niezawodnego i zżytego ze sobą zespołu pracowników – wystarczy zlecić jej zaplanowanie imprezy integracyjnej lub przygotowanie programu kursów. Na rynku działają dziesiątki agencji marketingowych, należy jednakże nawiązywać współpracę z tymi, które dają dostęp do znacznego zespołu kompetentnych profesjonalistów. Umożliwi to zlecenie wszystkich działań marketingowych jednej agencjii w rezultacie – łatwiejszy nadzór nad wizerunkiem marki oraz integralnością kampanii.

Dane kontaktowe:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]

Post Author: