Co to są meta tagi i które z nich mogą wpływać na pozycje strony?

Hasło “meta tag” lub – w spolszczonej wersji – “znacznik meta” niewiele mówi osobom, które nie są web developerami lub specjalistami w jakikolwiek sposób związanymi z branżą SEO. Tymczasem meta tagi są ważnym elementem kodu stron internetowych, który niestety często pozostaje zaniedbany, niewykorzystany lub niezoptymalizowany. W niektórych przypadkach może się to przełożyć na niższe pozycje […]

Dane strukturalne dla firm działających lokalnie – użycie typu LocalBusiness

Powinieneś zadbać o to, by Twoja firma była dobrze widoczna w wynikach wyszukiwania oraz w odpowiedni sposób informowała użytkowników o swojej działalności. Można to osiągnąć między innymi za pomocą danych strukturalnych LocalBusiness. Dzięki nim możesz przedstawić informacje o firmie, która działa lokalnie. Czym są dane strukturalne LocalBusiness? Za pomocą typu LocalBusiness można opisać informacje dotyczące […]