Google podpowiada, jakie są cechy dobrej firmy SEO

Jeśli posiadasz swój biznes i zakładasz dla niego stronę www, niewątpliwie po czasie myślisz nad tym, jakie działania podjąć, żeby była ona widoczna pierwszej stronie wyników wyszukiwania. To oczywiste wszak, iż współcześnie obecność w internecie jest jednym z podłoży sukcesu, ponieważ to właśnie stąd szereg klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak […]

Ciekawostki, informacje o chorobach, opisy zabiegów – portal zdrowia

Internet to miejsce, gdzie niezwykle łatwo można zdobyć informacje o każdej sferze życia. Internauci mają zwłaszcza słabość do odpytywania wyszukiwarki Google o kwestie zdrowotne, często wręcz poprzedzając decyzję o konsultacji z lekarzem godzinami buszowania po sieci w celu odszukania na własną rękę odpowiedzi na palący problem. Jednak czy to mądry model stosowania wiedzy publikowanej na […]

Jak użyć PBN do zwiększenia widoczności strony?

Aby odbiorca dostrzegł twój biznes musisz nie tylko mieć firmową stronę www, lecz również zatroszczyć się o jej pojawianie się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania. Do tego istotna jest zawartość strony i to czy systematycznie pojawiają się na niej nowe rzetelne i pomocne dla odbiorcy treści. Ale nie wolno także zaniedbywać tzw. link buildingu, […]

Wystawy, imprezy, zabytki – portal o atrakcjach w Małopolsce

Chociaż Małopolska to jedno z najmniejszych polskich województw, ma ono mnóstwo do zaoferowania zarówno przyjezdnym z innych regionów kraju, jak i zza granicy. Dzieje się tu dużo, więc nieraz z trudem można odnaleźć się w ogromie informacji o godnych odwiedzenia atrakcjach oraz zbliżających się imprezach sportowych bądź kulturalnych w Małopolsce. Skąd czerpać rzetelne informacje o […]

Co to są meta tagi i które z nich mogą wpływać na pozycje strony?

Hasło “meta tag” lub – w spolszczonej wersji – “znacznik meta” niewiele mówi osobom, które nie są web developerami lub specjalistami w jakikolwiek sposób związanymi z branżą SEO. Tymczasem meta tagi są ważnym elementem kodu stron internetowych, który niestety często pozostaje zaniedbany, niewykorzystany lub niezoptymalizowany. W niektórych przypadkach może się to przełożyć na niższe pozycje […]

Usługi dla firm – optymalizacja strony i sklepu internetowego

Wydałeś krocie na nową stronę internetową, zaś ta nie zachęca nowych kontrahentów? Jest świetnie zaprogramowana i wyposażona w najnowsze technologie, ale klientów w ogóle nie jest więcej? Licznik odwiedzin nie rusza się pomimo intensywnych działań? Prawdopodobnie przyczyna tkwi w niskiej zauważalności w sieci. Klienci zazwyczaj korzystają z wyszukiwarek – każdy biznesmen powinien zatem zatroszczyć się […]

Dane strukturalne dla firm działających lokalnie – użycie typu LocalBusiness

Powinieneś zadbać o to, by Twoja firma była dobrze widoczna w wynikach wyszukiwania oraz w odpowiedni sposób informowała użytkowników o swojej działalności. Można to osiągnąć między innymi za pomocą danych strukturalnych LocalBusiness. Dzięki nim możesz przedstawić informacje o firmie, która działa lokalnie. Czym są dane strukturalne LocalBusiness? Za pomocą typu LocalBusiness można opisać informacje dotyczące […]

Nie narażaj strony na wirusy i ataki hakerskie – o utrzymaniu WordPress

WordPress, który został opracowany przede wszystkim jako oprogramowanie blogowe, ekspresowo stał się nadzwyczaj popularnym CMS-em. Z uwagi na fakt, iż bez trudności można przyswoić sobie podstawy jego obsługi, a przy tym jest dość szybki, wykorzystuje się go obecnie do projektowania wielopłaszczyznowych stron i sklepów e-commerce. Aczkolwiek ten CMS może być powodem niemiłych sytuacji, zatem ważną […]

Krótki poradnik o tworzeniu stron internetowych?

Wygoda witryn internetowych wynika w szczególności z ich wzornictwa. Tworząc witryny internetowe należy nie tylko opierać się na względach wizualnych, ale też przyzwyczajeniach użytkowników – gdy poruszanie się po serwisie będzie dla nich źródłem trudności, od razu wejdą na inną stronę i wybiorą towary innej firmy. By zatem witryna przyniosła nam oczekiwane zyski, należy zadbać […]

Pozycjonowanie firm z Krakowa – komu zlecić tę usługę?

Ogólna dostępność internetu oraz łatwość korzystania z niego do znalezienia potrzebnych usług i artykułów spowodowała, że każda firma pragnie aktualnie wybić się w sieci. W rzeczy samej, samo postawienie strony www nie zagwarantuje, iż potencjalni klienci nas znajdą – najważniejsza jest wszak widoczność na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwania. Sporo mniejszych przedsiębiorstw, świadczących usługi tylko […]