Google podpowiada, jakie są cechy dobrej firmy SEO

Google podpowiada, jakie są cechy dobrej firmy SEO

Jesteś ciekawy jak wybrać agencję SEO? Kliknij tutaj.

Jeśli posiadasz swój biznes i zakładasz dla niego stronę www, niewątpliwie po czasie myślisz nad tym, jakie działania podjąć, żeby była ona widoczna pierwszej stronie wyników wyszukiwania. To oczywiste wszak, iż współcześnie obecność w internecie jest jednym z podłoży sukcesu, ponieważ to właśnie stąd szereg klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak zatem zatrudnić dobrą agencję SEO? Należy kierować się sugestiami ekspertów, a najlepiej samego Google.

Google podpowiada, jak wybrać rzetelną firmę SEO

Nie da się ukryć, że cały sektor SEO, a więc działań związanych z optymalizacją stron www pod wyszukiwarki, powstała i nieprzerwanie rozwija się praktycznie tylko za sprawą wyszukiwarce Google. Mimo istnienia innych alternatyw, jak np. Yandex, Bing lub Yahoo, w dalszym ciągu najważniejsze są pozycje wypracowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy więc, kto potrzebuje pozyskać widoczność w sieci, musi pracować na swoje miejsce w top 3 w Google. W przypadku branż, gdzie występuje silna konkurencja, najczęściej jest to skomplikowane bez doradztwa fachowców z agencji SEO. Google postanowiło pomóc osobom, dla których idea optymalizacji stron jest czymś nowym, i opublikowało krótki film o tym, jak rozpoznać solidną agencję SEO.

Czym zdaniem Google wyróżnia się solidna agencja SEO?

Maile Ohye, pracownica, Google z ponad 10-letnim stażem, klarownie tłumaczy, jak rozpoznać dobrą firmę SEO, wymieniając wśród najważniejszych cech m.in.:

  • dbałość o ogólną widoczność strony internetowej, a nie tylko pozyskiwanie pozycji w wyszukiwarce na pojedyncze frazy,
  • udzielenie stronie wsparcia technicznego i praca nad poprawą jej użyteczności,
  • przejrzystość odnośnie podejmowanych wdrożeń, np. poprzez permanentny dostęp do statystyk strony oraz cykliczne raporty,
  • zdolność estymacji czasu oraz budżetu potrzebnego do zakończenia planowanych wdrożenia,
  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od poznania, w jaki sposób klient prowadzi swój biznes, jakie są jego cele oraz kto stanowi jego największą konkurencję.

Przedstawicielka Google wskazuje też, że solidna firma SEO w żadnym razie nie obieca rewelacyjnych rezultatów z dnia na dzień, bowiem optymalizacja strony www jest procesem długofalowym, nieraz dającym namacalne rezultaty przeważnie po paru miesiącach działań.

Post Author: